Vertrek Caroline van Veen

26 juni 2026   |   28 keer bekeken

Na bijna 30 jaar werkzaam geweest te zijn voor Stip Hilversum heeft Caroline van Veen haar vertrek per 1 januari 2027 aangekondigd. Caroline heeft zich altijd met hart en ziel ingezet voor de ontwikkeling van jonge kinderen, het brede aanbod van onderwijs dat Stip heeft en het belang van het openbaar onderwijs in Hilversum.

Binnen Stip, in de regio en landelijk kennen we haar als een voorvechter van gelijke kansen en een scherpe focus op onderwijskwaliteit. We gaan haar kennis en inzet missen, niet in de laatste plaats voor de kinderen en de collega’s.  

Caroline start na de zomervakantie van 2026 met de nieuwe bestuurder. Tegelijkertijd start de raad van toezicht een procedure voor de werving van een nieuw lid van het college van bestuur. Samen zorgen we voor een goede overdracht. De raad van toezicht bedankt Caroline voor haar jarenlange inzet.

In het najaar organiseren we een bijeenkomst waarbij we uitgebreid stilstaan bij het vertrek van Caroline. Nadere informatie over deze afscheidsreceptie volgt nog.

Media
  • Caroline